Tor med hammeren av Anneli Klepp

Dette er en bok om vennskap, sinne og bursdager. Den handler om Tor og Mia som er venner. Tor bygger hytte sammen med faren sin, mens Mia planlegger bursdagsselskap. Tor er opptatt med å hamre og spikre da han ser at flere andre venner går på besøk til Mia. Hvorfor er ikke han invitert? Han blir skikkelig torden-sint!

Kanskje kjenner du Tor og Mia fra før? Forfatter Anneli Klepp har skrevet åtte bøker om dem. Bøkene er ment for deg som har begynt å lese litt selv og handler om små og store ting som skjer i hverdagen.

BESTILL BOKA FRA BÆRUM BIBLIOTEK!

Translate »